Guess who’s Back
Εκεί κοντά στον Οκτώβρη του 2002, μια ομάδα παιδιών (ουσιαστικά) αδρεναλίνης, κάθονταν στα γνωστά βραδινά στέκια της Αθήνας, συζητώντας με πολύ μεγάλο ζήλο μια πρωτοποριακή ιδέα. Όχι, δεν ετοιμάζαμε κάποιο αυτοκίνητο ή κάποια φάρσα, αλλά την δημιουργία ενός νέου, αμιγώς ελληνικού περιοδικού βελτίωσης για το αυτοκίνητο. Είναι αρκετά γνωστό στη χώρα και στους αναγνώστες μας, ότι η ομάδα δημιουργίας του Burn Out ήταν η ομάδα δημιουργίας του περιοδικού Max Power, που λόγω προστριβών και διαφορετικής φιλοσοφίας με τον εκδότη και ιδιοκτήτη του τίτλου, αποχώρησε από την τότε εταιρία. Παγκόσμια πρωτοτυπία να δημιουργείς πρώτα τον αντίπαλο δέος και ύστερα να δημιουργείς το έντυπο που θα προσφέρεις και την ψυχή σου! Και όχι, δεν είναι παχιά λόγια, διότι ένα από τα σημαντικότερα εφόδια που χρειαζόμαστε έστι ώστε να βγάλουμε ένα περιοδικό στην αγορά, είναι η ελευθερία κινήσεων στην ομάδα που το επιμελείται. Οι παρεμβολές στη δουλειά μας είναι το μεγαλύτερο κακό που μπορεί να συμβεί, ιδιαιτέρως σε ένα ειδικού Τύπου περιοδικό! Άσχετα αν πολλοί ήταν αυτοί που θεωρούσαν το εγχείρημα μας «φούσκα» και το υποδαύλιζαν, η ιστορία τους διέψευσε πανηγυρικά.
Τσουνάμι
Αρκετά όμως με τις ιστορίες των συντακτικών ομάδων ειδικού Τύπου. Άλλωστε τα μεγάλα και σημαντικά στον χώρο των εκδόσεων περιοδικών αυτοκινήτου, αλλά και γενικότερα, ήρθαν σαν ένα τρίμετρο κύμα τσουνάμι και καταπλάκωσαν σχεδόν όλα τα πρότζεκτ. Άλλους λίγο, άλλους πολύ και άλλους τελειωτικά… Οι λόγοι είναι αρκετοί και δεν είναι ώρα τώρα να τους αναλύσουμε. Αυτό που πρέπει όμως να πάρουμε ως ηθικό δίδαγμα από αυτές τις παγκόσμιες εξελίξεις, είναι ότι οι ομάδες, οι πραγματικές ομάδες έβρισκαν πάντα τη διέξοδο για να συνεχίσουν. Από το 2002 μέχρι και σήμερα, η ομάδα μας άλλαξε αρκετές μονάδες. Ήρθαν νέοι, έφυγαν παλιοί, αλλά ο στόχος παρέμενε πάντα ο ίδιος! Η τρέλα με την εξέλιξη, αλλά και την αδρεναλίνη που σου προσφέρει το δεξί πεντάλ του αυτοκινήτου, ήταν το μοναδικό ναρκωτικό μας. Το περιοδικό γιγαντώθηκε, πέρασε τα σύνορα της χώρας μας εκδιδόμενος στο εξωτερικό -ο μοναδικός ελληνικός τίτλος που το έχει επιτύχει. Ξεπέρασε σε αναγνωσιμότητα τίτλους κολοσσούς, δημιούργησε έναν πυρήνα αναγνωστών που όλοι μαζί τη βγάζαμε στα στέκια μας και μοιραζόμασταν την τρέλα μας! Το Burn έγινε τρόπος ζωής για πολλούς από εμάς, είτε είμαστε συντάκτες είτε αναγνώστες. Έχω γράψει πάνω από δέκα φορές όλα αυτά τα χρόνια, ότι μαζί με το περιοδικό μεγαλώσαμε και εμείς και όπως το βασικό μας μέλημα ήταν η εξέλιξη αλλά και η βελτίωση των αυτοκινήτων, δεν θα μπορούσε να μην συμβεί αυτό και στο περιοδικό μας! Αν είσαι από τους χρόνια σταθερούς αναγνώστες μας, έχεις και εσύ να εξιστορήσεις τις αλλαγές χαρακτήρα που είχε αυτός ο τίτλος στην πάροδο των χρόνων. Οι ανάγκες και οι επιδιώξεις της αγοράς, μας οδηγούσαν κατά κύματα στις αλλαγές. Αλλαγές που μας κράτησαν ζωντανούς και σταθερούς στη μάχη επιβίωσης που έδωσαν τα περιοδικά.
New Era
Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχουν αραιώσει οι εκδόσεις μας, αφού οι καιροί έχουν δυσκολέψει σε εξωπραγματικά δυσθεώρητο επίπεδο, αλλά αναλογίσου πόσοι κολοσσοί των εκδόσεων έχουν ήδη χαθεί στον Καιάδα. Και μιλάμε για τίτλους παγκόσμιας φήμης, τίτλους ξένους με χώρες που έχουν εν δυνάμει πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό από την Ελλαδίτσα μας. Και όμως… Βαθιά μέσα στα έγκατα της ψυχής αυτού του εντύπου, υπήρχε πάντα η σπίθα ενέργειας που κρατούσε την φλόγα του Burn ζωντανή! Μια φλόγα που αναζωπυρώθηκε στην ιδέα να επαναλανσάρουμε ουσιαστικά το περιοδικό μας στην αγορά. Διαβάζοντας παρακάτω τις σελίδες που θα βρεις μπροστά σου, θα δεις για πρώτη φορά ένα Burn Out αλλαγμένο 1.000% σε όλα. Σε φιλοσοφία, σε ύφος, σε τρόπους παρουσιάσεων, σε ανθρώπους αλλά και όραμα! Οι ανάγκες της αγοράς πλέον έχουν αλλάξει δραματικά κι έτσι έπρεπε να συμβεί με το νέο Burn. Νιώθω περήφανος ύστερα και από την πρώτη έκδοση του περιοδικού το 2002, που έχουμε την δυνατότητα όχι απλώς να κυκλοφορούμε στα περίπτερα, αλλά να χαράζουμε νέο πρωτοποριακό δρομολόγιο για το χώρο της βελτίωσης. Αποκλειστικότητες στην άλλη μεριά της Ευρώπης, μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης στο Spa-Francorchamps, θεματικά βελτίωσης θρύλων της αυτοκίνησης, πρώτες δοκιμές σε γρήγορα εργοστασιακά μοντέλα που θα μπορούσαν να είναι η αρχή του επόμενου πρότζεκτ βελτίωσης κ.ά. Μέσα στο πνεύμα της ανανέωσης, αλλά και της πίστης ότι έτσι θα έπρεπε να είναι τα περιοδικά βελτίωσης αυτοκινήτου το 2014, είμαστε ξανά μαζί να συνεχίσουμε την πορεία μας!
Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να σου δώσω είναι πως θα συνεχίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να προσπαθούμε για το καλύτερο, μέσα από ένα νέο πρίσμα έκδοσης του Burn. Είμαι σίγουρος πως το νέο δρομολόγιο που θα ταξιδέψεις μέσα από τις σελίδες μας, θα σε ενθουσιάσει και θα χαρώ να ακούσω παρατηρήσεις ή όποια άλλη άποψη στο mail μου.