Extreme Experience GTCC 2011 round 2 Τρίπολη
Όλο και καλύτερα! Ο δεύτερος αγώνας του GTCC ήταν ακόμα καλύτερος από την πρεμιέρα και ικανοποίησε τους πάντες
Από τον πρώτο κιόλας φετινό γύρο είδαμε δει τις προσπάθειες του GTCC να βελτιωθεί και να θέσει ακόμα ισχυρότερες βάσεις για το μέλλον. Αυτή η προσπάθεια συνεχίστηκε και στον δεύτερο αγώνα για φέτος, που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 30 Απριλίου-1η Μαΐου στην πίστα του στρατιωτικού αεροδρόμιου της Τρίπολης. Αν και οι συμμετέχοντες περίμεναν ο καιρός να… τους τα χαλάσει, τελικά εκείνος στάθηκε σύμμαχος και βοήθησε την κατάσταση, αφού υπήρχε ήλιος χωρίς ούτε σταγόνα βροχής και έτσι οι θεατές μπορούσαν να απολαύσουν τους οδηγούς, που με τη σειρά τους μπορούσαν να κάνουν τα… δικά τους στις καταλληλότερες συνθήκες για αγώνα αυτοκινήτων.
Εντωμεταξύ, αφού οι κανονισμοί τούς δίνουν τη δυνατότητα, αρκετοί οδηγοί (45 τον αριθμό) έφτασαν στην πίστα από το Σάββατο, για να συμμετάσχουν στις ελεύθερες δοκιμές – και αυτό αφενός είναι ενθαρρυντικό για τον θεσμό, αφετέρου αποδεικνύει τη δίψα του Έλληνα οδηγού για παρουσία σε μια σωστή πίστα με την κατάλληλη οργάνωση.
Αποτελέσματα
Ας περάσουμε λοιπόν στα αποτελέσματα των επιμέρους κατηγοριών, ξεκινώντας από την Ζ: εκεί είχαμε 9 συμμετοχές με νικητή το Νίκο Χρέπα (Οverclokers) με Citroen AX, ενώ ο Παντελής Κουτρούλης (French Cup) με Peugeot 106 τερμάτισε δεύτερος και ο Νίκος Πασπαλιάρης (Overclokers) με το ίδιο μοντέλο κατετάγη τρίτος.
Στην κατηγορία Ε κέρδισε, μεταξύ 13 συμμετοχών, ο Παναγιώτης Χαχάλας (Overclokers) με Citroen AX GT, κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία, ενώ η Μαριάννα Καμαρωτάκη (Renault Club) με Peugeot 106 τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο Θανάσης Αθανασίου (Overclokers) με Citroen AX GT.
Πάμε στην κατηγορία Δ τώρα, όπου κέρδισε ο Μάνος Μηλιαράκης (Trackmiata) με Lotus Elise, γράφοντας και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία. Δεύτερος τερμάτισε ο Δημήτρης Παπαμώρος (ΑΛ Τρίπολης) με Honda Civic, ενώ στην τρίτη θέση είχαμε το Θανάση Γεωργόπουλο (ΑΛ Τρίπολης) με Honda CRX.
Στην κατηγορία Γ είχαμε 11 συμμετοχές και τον Κωσταντίνο Ζάννο (Smartmania) με Honda S2000 να επικρατεί του Κωσταντίνου Τσελλά (ΑΛ Μεγαλόπολης) με Honda Civic Type-R και του Γιάννη Κοντογιάννη (Tarmac) με Ford Escort, που πήραν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η κατηγορία Β είχε μόνο μια συμμετοχή, αυτή του Δημήτρη Μητσιά (ΑΛ Τρίπολης) με Nissan Silvia S15, ενώ στην κατηγορία Α είχαμε δύο συμμετοχές: το νικητή Σπύρο Πάνια (Subamaniacs) με Subaru Impreza STi και τον δεύτερο Παναγιώτη Παρασκευόπουλο (ΑΛ Τρίπολης) με BMW Χ3.
Στην κατηγορία S3 είχαμε τον Παναγιώτη Χαχάλα (Overclokers) με Citroen AX GT να επικρατεί των 11 ανταγωνιστών του και να παίρνει την πρωτιά, γράφοντας στην πορεία και τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας. Δεύτερος ήταν ο Γιάννης Φλώρος (GTC) με Toyota Starlet και στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ορέστης Μέντζος (Saxo Sport Club) με Citroen Saxo.
Κόσμο είχαμε και στην κατηγορία S2 με 10 συμμετοχές και νικητής εδώ αναδείχθηκε ο Λουκάς Τζιβελέκης (French Cup) με Citroen AX. Πίσω του τερμάτισε ο Πέτρος Τσιρώνης (Overclokers) με Fiat Punto HGT, ενώ τρίτος ήταν ο Μάνος Μηλιαράκης (Trackmiata) με Lotus Elise.
Στην κατηγορία S1 νικητής ήταν ο Δημήτρης Μητσιάς (ΑΛ Τρίπολης) με Nissan Silvia S15, κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία. Δεύτερος ήταν ο Σπύρος Πάνιας (Subamaniacs) με Subaru Impreza STi και τρίτος ο Αντρέας Γκολέμης (ΑΛ Τρίπολης) με BMW 325.
Μόνο ένα open-wheeler δήλωσε συμμετοχή στο δεύτερο γύρο και έτσι ο Νίκος Τσαγκαράκης (ΜR2 Club) με Westfield κέρδισε, γράφοντας και τον ταχύτερο γύρο.
Για το τέλος άφησα τη νέα φετινή κατηγορία, Saloon. Εκεί επικράτησε ο Πέτρος Τσιρώνης (Overclokers) με Fiat Punto HGT, αφήνοντας δεύτερο τον Ορέστη Μέντζο (French Cup) με Citroen Saxo και τρίτο το Λευτέρη Μακρή (Saxo Sport Club) με Nissan Sunny.
Follow
Το καλό θέαμα, η σωστή οργάνωση και οι γρήγοροι χρόνοι του δεύτερου γύρου σίγουρα έκαναν συμμετέχοντες και κοινό να περιμένουν ακόμα περισσότερα από τη συνέχεια του πρωταθλήματος – και καλά κάνουν. Να σου θυμίσω ότι από τους επτά συνολικούς αγώνες του πρωταθλήματος, στη βαθμολογία θα μετρήσουν μόνο οι πέντε καλύτεροι για κάθε οδηγό – οπότε καταλαβαίνεις ότι τα κίνητρα των οδηγών διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, αφού ακόμα υπάρχει χρόνος για όλους, ώστε να πετύχουν κάτι. Εμείς περιμένουμε με αγωνία…