Βελτιωμένη Mercedes-Benz C-Class από την Brabus
To νέο πακέτο βελτίωσης της Brabus αφορά τη στάνταρ έκδοση, την έκδοση Avantgarde ή τις εκδόσεις που είναι εφοδιασμένες με το Exclusive pack. Το πακέτο περιλαμβάνει αεροδυναμικές «ενισχύσεις» και αποκλειστικά σχέδια σε ζάντες με διάσταση μέχρι 20 ίντσες.
To κιτ της Brabus περιλαμβάνει νέο εμπρός σπόιλερ που περιορίζει την άντωση στον εμπρός άξονα, βελτιώνοντας το πάτημα στις υψηλές ταχύτητες και χείλος εκφυγής στο καπό του πορτμπαγκάζ.
Ο εμπρός προφυλακτήρας των στάνταρ C-Class και της έκδοσης Avantgarde μπορεί να αναβαθμιστεί επιπλέον με εισαγωγές αέρα της Brabus, ενώ υπάρχει και αντίστοιχη οψιόν αναβάθμισης για τον πίσω προφυλακτήρα.
Η Brabus όμως διαθέτει και νέο πακέτο επιδόσεων για τη βενζινοκίνητη C200. O 4κύλινδρος τούρμπο του αυτοκινήτου αποκτά επιπλέον 41 PS και 3,1 kgm σε σχέση με το στοκ μοντέλο, ανεβαίνοντας στους 225 PS και στα 33,7 kgm. Το βελτιωμένο μεσαίο σεντάν της Mercedes-Benz χρειάζεται κατά την Brabus 7” για να πιάσει από στάση τα 100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 242 km/h -στοκ C200: 0-100 km/h σε 7,5”, τελική ταχύτητα 237 km/h.
H Brabus για να διατηρήσει την μακροβιότητα και την αξιοπιστία του μοτέρ, σχεδίασε το κιτ έτσι ώστε να δίνει τα επιπλέον άλογα μόνο όταν η χαρτογράφηση αναγνωρίζει ότι το ψυκτικό υγρό και το λιπαντικό του κινητήρα βρίσκονται στο «πράσινο».
Τέλος, tο βελτιωτικό πακέτο PowerXtra D3, που βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης και προορίζεται να δυναμώσει τη C220 BlueTEC, θα δίνει επιπλέον 50 PS στους 170 του στοκ μοτέρ, ενώ η ροπή ανεβαίνει από τα 40,8 στα 45,9 kgm. Έτσι η C220 BlueTEC θα χρειάζεται για το 0-100 km/h 7,1” αντί για 7, 4” και θα πιάνει στη ευθεία τα 240 km/h αντί των 233 του στοκ μοντέλου.
[Πηγή Brabus]