Μια Toyota GT86 φορτωμένη με κάθε καλούδι της TRD
Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι αν κάτι λείπει από τη συμβατική Toyota GT86 και το Subaru BRZ, αυτό είναι λίγη περισσότερη δύναμη, ειδικά χαμηλά. Και η Toyota Ιαπωνίας βγάζει τώρα σε περιορισμένη παραγωγή την GT86 14R60, μια έκδοση που έχει τα πάντα... εκτός από παραπάνω δύναμη.
Η Toyota GT86 14R60 διαθέτει όλα τα αξεσουάρ βελτίωσης που βγάζει η TRD για κάθε τομέα του αυτοκινήτου, εκτός από πράγματα που αυξάνουν σημαντικά την ισχύ ή τη ροπή του κινητήρα της. Ουσιαστικά απευθύνεται σε όσους θα αγόραζαν μια συμβατική GT86 με μοναδικό σκοπό το ελάφρωμα και τη βελτίωσή της εφ' όλης της ύλης, προσφέροντας μια καλύτερη βάση που γλιτώνει τον υποψήφιο ιδιοκτήτη/βελτιωτή από αρκετή ταλαιπωρία.
Εξωτερικά η GT86 14R60 ξεχωρίζει από το σπόιλερ και τα πτερύγια (canards) του εμπρός προφυλακτήρα, τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και τη μεγάλη αεροτομή, τα οποία είναι όλα ανθρακονημάτινα. Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένη άλλωστε ακόμα και η οροφή, αλλά και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν αντικαταστήσει τους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά.
Τα φτερά έχουν δεχθεί προσθήκες για να φαρδύνουν λίγο και να καλύπτουν τους μεγαλύτερους τροχούς. Οι ζάντες είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου, έχουν διαστάσεις 8,5x18'' με διαφορετικό offset εμπρός-πίσω και ντύνονται με λάστιχα Bridgestone RE11A 235/40R18. Μέσα τους κρύβουν ένα θηριώδες σετ φρένων της TRD, με δίσκους 365 mm (!) και 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 330 mm με 2πίστονες πίσω.
Στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται αμορτισέρ της TRD, μεταλλικά top mounts και ελατήρια με ρυθμιζόμενα πιατέλα για ρύθμιση του ύψους. Πολλά τμήματα της ανάρτησης είναι ενισχυμένα για μεγαλύτερη αντοχή σε αγωνιστική χρήση, ενώ βελτιωμένες είναι και οι βάσεις κινητήρα, διαφορικού και κρεμαγιέρας. Συνολικά το πλαίσιο της 14R60 είναι ενισχυμένο σε 15 σημεία σε σχέση με αυτό της συμβατικής GT86.