GTCC 2011 Round 3 - Megara
Το GTCC δεν καταλαβαίνει από ζέστες και ο τρίτος γύρος για φέτος έφερε στα Μέγαρα σχεδόν μια εκατοστάδα συμμετοχές, που διψούσαν για διάκριση
Του Γιώργου (Déjà Vu) Χριστοδουλόπουλου
Εκτός των νεφών από ληγμένα χημικά και των αγανακτισμένων φωνών στο Σύνταγμα, το τέλος του Ιουνίου περιλάμβανε και τον τρίτο γύρο για το φετινό πρωτάθλημα του GTCC. Η επιθυμία των εμπλεκόμενων να αγωνιστούν ήταν μεγάλη και από τη στιγμή που ο αγώνας αυτή τη φορά διοργανώθηκε στην πίστα των Μεγάρων, αρκετός κόσμος από την Αθήνα είχε τη δυνατότητα να αγωνιστεί, χωρίς να πρέπει να μπει στα αρκετά, είναι η αλήθεια, έξοδα που απαιτεί ένα διήμερο στην Τρίπολη. Έτσι ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 95, οπότε καταλαβαίνεις ότι ολόκληρο το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιούνη η δράση στα Μέγαρα ήταν συνεχής.
Battles
Με τους υπερτροφοδοτούμενους να τα βάζουν με τον καιρό το Σάββατο, λόγω ζέστης, αλλά να επανακάμπτουν την Κυριακή, και με τους ατμοσφαιρικούς να είναι έτοιμοι να τα δώσουν όλα, το καλό θέαμα και τα γρήγορα περάσματα ήταν δεδομένα. Οι μάχες για τις θέσεις κατάταξης επίσης. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να ξετυλίγουμε το μίτο των αποτελεσμάτων, αρχής γενομένης από την κατηγορία Δ (1.601cc-1.800cc / έως 1.600cc με Turbo). Εκεί στην πρώτη θέση είχαμε το Μάνο Μιλιαράκη από την ΑΛΑ Χανίων με Lotus Elise, στη δεύτερη το Δημήτρη Παπαμώρο της ΑΛ Τρίπολης με Honda Civic και στην τρίτη το Μάρκο Καπετανάκη από τη ΦΙΛΜΠΑ – ωστόσο τον ταχύτερο γύρο έγραψε ο Γιάννη Καλογερόπουλος από την ΑΛ Τρίπολης με Honda CRX, με 1:17.970.
Επόμενοι στην πίστα ήταν οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Γ (1.801cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με turbo). Εδώ νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Ζάννος του Club Smartmania με Honda S2000, που έγραψε και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:19.640, επικρατώντας του Γιάννη Κοντογιάννη του TARMAC με Ford Escort, αλλά και του Γιώργου Σκαρλάτου επίσης του TARMAC με Honda Civic.
Στην κατηγορία Α (πάνω από 3.000cc / πάνω από 2.001cc με turbo) ο Παναγιώτης Παρασκευόπουλος της ΑΛ Τρίπολης με BMW Χ3 έκανε τον μοναχικό αγώνα του και φυσικά πήρε την πρωτιά, ενώ η κατηγορία Β (από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με turbo) δεν είχε ούτε μια συμμετοχή.
Η κατηγορία S3 ωστόσο τιμήθηκε δεόντως με συμμετοχές, αφού 17 οδηγοί έβαλαν τα αυτοκίνητά τους στην πίστα. Εδώ νικητής αναδείχθηκε ο Ρένος Παπαδάτος από την ΑΛΕΖ με Peugeot 106, μπροστά από το Citroen ΑΧ του Νίκου Λούκου από το French Cup και από εκείνο του Χρήστου Θεοδώρου του TARMAC, με τα δυο ΑΧ να έχουν διαφορά 284 χιλιοστών στον τερματισμό. Ο Λούκος έκανε και τον ταχύτερο γύρο, με 1:17.399 και μπορούσε να πάει για την πρωτιά, αν δε δεχόταν ποινή 5 δευτερολέπτων.
Πάμε τώρα στην κατηγορία S2 (από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo), που με τις 13 συμμετοχές της πήρε τη σκυτάλη για είσοδο στην πίστα όπου, παρά την ποινή που δέχθηκε, επικράτησε ο Λουκάς Τζιβελέκης από το French Cup με Citroen ΑΧ, γράφοντας στην πορεία και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 1:16.760. Στη 2η θέση είχαμε τον Σπύρο Φλωράτο από το Greek Renault Club με Honda Civic, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Γιώργος Σκαρλάτος του TARMAC με Honda Civic.
Αφαιρετικός, αλλά όχι όπως της A, ήταν και ο αγώνας για την κατηγορία S1 (πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με turbo), όπου είχαμε δύο μόνο συμμετοχές. Την πρώτη θέση πήρε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος από το Club Subamaniacs με Mitsubishi EVO, ενώ στη 2η θέση ήταν ο Γιάννης Νεράντζης από το Greek Renault Club με Honda S2000. Ταχύτερος γύρος από το νικητή με 1:17.107.
Επόμενη ήταν η κατηγορία S0 (open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που επιθυμεί να λάβει μέρος σε αυτήν την κατηγορία). Κι εδώ είχαμε 2 συμμετοχές και νικητής ήταν ο Δημήτρης Παπαδόπουλος από το Club Subamaniacs με Mitsubishi EVO, που σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:16.067. Στη 2η θέση είχαμε τον Βασίλη Περιστερίδη από το Greek Renault Club με Honda Civic.
Στην κατηγορία Ζ (από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με turbo) είχαμε 11 συμμετοχές, με τη μεγαλύτερη χαρά να παίρνει στο τέλος ο Παντελής Κουτρούλης από το French Cup με Citroen Saxo, αφού και κέρδισε κι έγραψε και τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:22.654. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Χρήστος Σαμψώνης από το Club Subamaniacs με Peugeot 106 και τρίτος τερμάτισε ο Νίκος Χρέπας από το Club Overclockers.
Η κατηγορία Ε (1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με turbo) είχε τρία Peugeot 106 στο βάθρο: νικητής ήταν ο Χαράλαμπος Μίλης της ΑΛ Τρίπολης, δεύτερος κατετάγη ο Μιχάλης Πλαστήρας από το TARMAC και τρίτη τερμάτισε η Μαριάννα Καμαρωτάκη από το Greek Renault Club. Μπορεί να έχασε τη δεύτερη θέση για κάτω από 2 δέκατα συνολικά, αλλά έγραψε τον ταχύτυτερο γύρο με 1:20.531.
Για το φινάλε του αγώνα είχαμε την κατηγορία Saloon (αυτοκίνητα προδιαγραφών ασφαλείας βάσει κανονισμών J) και τον Γεράσιμο Κυπραίο του TARMAC με Ford Focus να κάνει ταχύτερο γύρο της κατηγορίας και της ημέρας με 1:06.778 και να κερδίζει από τον Λουκά Τζιβελέκη του French Cup με Citroen ΑΧ και από τον Αυγερινό Πολυζωγόπουλο από Nissan Tuners με Nissan Sunny.
Standings
Μετά λοιπόν και από τον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος, η κατάταξη των πρωτοπόρων στις επιμέρους κατηγορίες έχει διαμορφωθεί ως εξής: στην Ζ έχουμε πρώτο τον Χρέπα με 55 βαθμούς και πίσω του κονταροχτυπιούνται ο Κουτρούλης με 42 βαθμούς και οι Γεωργοκώστας και Πασπαλιάρης με 41 βαθμούς. Στην Ε ο Μίλης προηγείται με 51 βαθμούς και πίσω του έχει την Καμαρωτάκη με 45 και τον Χάλαλα με 42. Στη Δ ο Μηλιαράκης είναι πρώτος με 57 βαθμούς με τον Παπαμώρο κατά πόδας με 54 και τον Γεωργόπουλο να ακολουθεί με 30 βαθμούς.
Στη Γ ο Ζάννος είναι επικεφαλής με 40 βαθμούς και πίσω του έχει τους Παπαδάκη με 37, Γελαδάκη με 35 και Κοντογιάννη με 32 βαθμούς.
Για τη Β δεν υπάρχει κατάταξη, αφού σε κανέναν αγώνα μέχρι τώρα δεν είχαμε τουλάχιστον τρεις συμμετοχές, ενώ στις πρώτες θέσεις της Α έχουμε τους Ευκαρπίδη με 20 βαθμούς, Πάνια με 17 και Δεκαβάλα με 15 βαθμούς.
Ο Φλώρος με 46 βαθμούς προηγείται των Μέντζου με 37 και Θεοδώρου με 28 βαθμούς, ενώ στην S2 ο Τζιβελέκης με 40 βαθμούς είναι πρώτος, με δεύτερο τον Τσιρώνη με 35 βαθμούς και τρίτο τον Μηλιαράκη με 28.
Στην S1 οι 40 βαθμοί του Μητσιά τον φέρνουν στην πρώτη θέση, ενώ τον ακολουθούν ο Πάνιας με 32 και ο Ευκαρπίδης με 17 βαθμούς.
Στην S0 κυριαρχεί ίδια κατάσταση με την Β, οπότε δεν υπάρχει βαθμολογία, ενώ στη Saloon προηγείται ο Τσιρώνης με 50 βαθμούς, με δεύτερο τον Μέντζο με 48 βαθμούς και τρίτο τον Μακρή με 39 βαθμούς – να σημειώσω ότι είναι η μοναδική κατηγορία που τα αυτοκίνητα τρέχουν ταυτόχρονα στην πίστα και επιτρέπονται τα προσπεράσματα, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε ότι αυτός ήταν και ο πρώτο αγώνας του GTCC στα Μέγαρα, όπου χρησιμοποιείται ολόκληρη η πίστα.
Τέλος, στη βαθμολογία των λεσχών έχουμε στην πρώτη θέση τους Overclockers με 130 βαθμούς, πολύ κοντά πίσω τους το French Cup με 124,9 βαθμούς, ενώ για την τρίτη θέση παλεύουν το GTC με 89,5 βαθμούς, το TARMAC με 86 βαθμούς και η ΑΛ Τρίπολης με 78 βαθμούς. Ακολουθούν οι Renault Club (68 βαθμοί), Subamaniacs (64,6 βαθμοί) και Saxo Sport Club (52 βαθμοί).