Μια ’vette κοντά 600 άλογα

Η Geiger Cars ξέρει καλά πώς να απογειώσει ό,τι Corvette πέφτει στα χέρια της. Έτσι λοιπόν έγινε και με αυτή τη C7 Stingray.

Η Geiger Cars ξέρει καλά πώς να απογειώσει ό,τι Corvette πέφτει στα χέρια της. Έτσι λοιπόν έγινε και με αυτή τη C7 Stingray.
 

H Geiger Cars, Γερμανός σπεσιαλίστας των Corvette, διαθέτει πάντα ένα τμήμα εξατομίκευσης πολύ ενεργό. Στην τελευταία του ενασχόληση πήρε για βάση τη C7 Stingray και της ενίσχυσε το στιλ, τις επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της.

Στο αισθητικό κομμάτι, η Stingray έγινε ακόμη πιο επιθετική χάρη στο νέο κιτ για το αμάξωμα. Με καινούργιο καπό, νέο φαρδύ σπόιλερ, διαχύτη, πλευρικά μαρσπιέ και μια πτέρυγα ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν, επιβεβαιώνει το πιο ριζοσπαστικό στιλ της, χωρίς από την άλλη να γίνεται αισθητικά απόμακρη.

Προφανώς και όλη αυτή η αισθητική εξέλιξη της C7 Stingray θα ήταν ανούσια χωρίς το ανάλογο μηχανολογικό έρεισμα. Έτσι και το μοτέρ ακολούθησε το δρόμο υπετροφοδότησης. Κατά την προσφιλή πρακτική της, η Geiger αβαντάρισε τον ατμοσφαιρικό 6,2λιτρο V8 με ένα κομπρέσορα και πέρασε από τα στοκ 466 PS και 64,2 kgm στα 590 άλογα και στα 77,2 kgm. Εκτοξεύοντας την τελική ταχύτητα με αυτά και με αυτά στα 320 km/h.

Το σασί, αν και αρκούντως αποτελεσματικό ως «μαμά» δεν έμεινε ούτε αυτό ανέγγιχτο. Για τη σωστή διαχείριση της επιπλέον ισχύος, χρησιμοποιήθηκε ένα κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης της KW και νέες 20άρες ζάντες ντυμένες με λάστιχα 255/30 R20 και 305/25 R20.

[Πηγή Geiger Cars]