MR Racing: 221 PS για το VW Golf GTD
Το πιο ισχυρό ντίζελ Golf κάτω από καπό διαθέτει ένα δίλιτρο 4κύλινδρο μοτέρ που αποδίδει σε στοκ διαμόρφωση 184 PS και 38,7 kgm. Η MR Racing μέσω βελτιστοποίησης στο λογισμικό της ECU και προσθήκης φίλτρου K&N το ανέβασε στους 221 PS και στα 45,9 kgm.
Αλλά ο βελτιωτής δεν σταμάτησε εκεί, προχωρώντας και στη βελτίωση του ήχου του τουρμποντίζελ μοτέρ. Έτσι εξέλιξε μια συσκευή η οποία τεχνητά αναπαράγει τον ήχο που βγάζει ένας V8. Η συσκευή κοστίζει €1.699 και ελέγχεται από ένα iPhone ή Android smartphone και το απαραίτητο app.
Οι υπόλοιπες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν σπορ εξάτμιση με δύο μπούκες στα 100 mm, κλείνοντας το γνωστό τρίπτυχο Φ-Π-Ε, αλλά και ένα body kit της Rieger που περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ με χείλος, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη πίσω. Επίσης διαθέτει προεκτάσεις εμπρός φτερών 40 mm της SRS-Tec, 20άρες ζάντες και λάστιχα 235/30 R20 Hankook Ventus S1 Evo.
Τη βελτίωση στο πάτημα του Volkswagen Golf GTD έχει αναλάβει μια ανάρτηση coilover Variant 3 της KW, ρυθμιζόμενη σε ύψος.
Η MR Racing δεν έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων για το πρόγραμμά της, αλλά το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς ταχύτερο από τις δικές μας μετρήσεις τις οποίες και παραθέτουμε:
0-100 km/h 7,6”
0-400 m 15,4”
0-1.000 m 27,5”
30-50 km/h (kickdown) 1,2”
50-80 km/h (kickdown) 2,7”
80-110 km/h (kickdown) 3,8”
110-140 km/h (kickdown) 5,1”
Τελική ταχύτητα 230 km/h
[Πηγή MR Racing]