GTCC 4th round 2011 Patra

Εικόνα burnout
Burn Out Team 18 Δεκ 2011

Ξεκαθάρισμα: Ήταν η σειρά της Πάτρας να φιλοξενήσει αγώνα του GTCC και να επιτρέψει σε κάποιους να πλησιάσουν ακόμα πιο κοντά στον τίτλο

Του Γιώργου (Déjà Vu) Χριστοδουλόπουλου

Το πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας των λεσχών, γνωστό ως GTCC εν συντομίαν εις την βαρβαρικήν, που λέει και μια ψυχή, πιστώνεται ακόμα μια άρτια διοργάνωση. Κοινώς, ο αγώνας που φιλοξενήθηκε την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην πίστα Kartmania στα Βραχνέικα ήταν, για άλλη μια φορά, αυτό που περιμέναμε όλοι: μια σοβαρή προσπάθεια με αξιόμαχες παρουσίες, που ικανοποίησε τόσο τους συμμετέχοντες, όσο και τους θεατές.
Ο καιρός βοήθησε την κατάσταση κι έτσι όχι μόνο αποφεύχθηκε η βροχή, αλλά και η υπερβολική ζέστη – που πάντα αποτελεί εχθρό οδηγών, αυτοκινήτων και θεατών ιδιαίτερα σε αγώνες πίστας. Άλλος ένας παράγοντας που βοήθησε τους οδηγούς να το ευχαριστηθούν περισσότερο είναι πως η Kartmania δεν είναι συνηθισμένος προορισμός για το GTCC και πως, αν και καρτόπιστα, προβάλλει ως καλή εναλλακτική σε σχέση με την all time classic Τρίπολη, ούσα αρκετά ανοικτή, αλλά και εξίσου οδηγικά ενδιαφέρουσα. Ο αριθμός των συμμετοχών ήταν ικανοποιητικός παρά τους Βενιζέλους και τους Πάγκαλους αυτής της χώρας - και παρά την «ταλαιπωρία» που απαιτείται για να περάσει κανείς την εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών, αρκετοί οδηγοί έκαναν το ταξίδι από την Αθήνα για να ανταγωνιστούν τους ντόπιους και «κοντομερίτες» πιλότους.
Πριν όμως δούμε πώς πήγε ο αγώνας, πρέπει να σταθούμε σε δυο πράγματα. Κατά πρώτον η εκκίνηση του αγώνα άργησε – και αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αρνητικό για τη διοργάνωση. Αντίθετα, η έναρξη καθυστέρησε επειδή το (μισθωμένο, για να μην ξεχνιόμαστε) ασθενοφόρο δεν έφτασε στην πίστα στην προκαθορισμένη ώρα (αθάνατο ΕΣΥ!), με συνέπεια κανείς από τη διοργάνωση να μην επιθυμεί εκκίνηση χωρίς την παρουσία του εκεί – μια ένδειξη για το πόσο σοβαρά παίρνει το GTCC την υπόθεση των αγώνων αυτοκινήτου. Το δεύτερο είναι πως αυτή τη φορά η χρονομέτρηση δεν έγινε με φωτοκύτταρα, αλλά με αισθητήρες πάνω στα αυτοκίνητα, με συνέπεια οι θεατές να βλέπουν στον πίνακα ζωντανά το χρόνο κάθε οδηγού, πράγμα που μεγαλώνει την ένταση και, επομένως την απόλαυση για όσους παρακολουθούν και συμμετέχουν. Μακάρι να είναι πάντα έτσι τα πράγματα από εδώ και πέρα!

Results Α-Ζ
Ξεκινάμε λοιπόν με την κατηγορία Ζ, όπου ο Νίκος Χρέππας από τους Overclockers με Citroen ΑΧ GT πήρε άλλη μια νίκη και προχωράει ακάθεκτος για τον τίτλο του 2011. Ήταν αρκετά γρηγορότερος από τους υπόλοιπους και κέρδισε με διαφορά από τον Παναγιώτη Αριστείδου των Subamaniacs με Peugeot 106, που κατετάγη δεύτερος, και από τον ομόσταυλο του, Δημήτρη Γεωργοκώστα επίσης με ΑΧ, που πήρε την τρίτη θέση.
Η κυρία της κατηγορίας Ε, Μαριάννα Καμαρωτάκη του Renault Club με Peugeot 106, κέρδισε τον αγώνα με σχετική άνεση και αρκετά σταθερούς χρόνους, έχοντας πίσω της το Νίκο Μουτεσίδη από τους Overclockers και Μιχάλη Πλαστήρα από το Tarmac, αμφότερους με Peugeot 106. Να σημειωθεί ότι η δεύτερη θέση κρίθηκε με συνολική διαφορά 334 χιλιοστά μεταξύ τους, σε σύνολο τεσσάρων γύρων. Σφαγή!
Στην κατηγορία Δ είχαμε νικητή τον Ευστάθιο Φέγγο από την ΑΛΑ Καρπενησίου με Honda Civic, ενώ δεύτερος κατετάγη ο Μάρκος Καπετανάκης με Peugeot 207 RC και τρίτος ο Χρήστος Σπυρόπουλος με Opel Corsa OPC, και οι δυο τους της ΦΙΛΜΠΑ.
Στην Γ είχαμε δυο συμμετοχές, με τον Ιωάννη Κοντογιάννη του TARMAC με Ford Escort να κερδίζει τον Ευστάθιο Μπούρα της ΑΛΑ Καρπενησίου με Honda Type R.
Η κατηγορία Β είχε επίσης δυο συμμετοχές και «εμφύλια διαμάχη», αφού και οι δυο οδηγοί είναι μέλη της ΑΛΑ Καρπενησίου και οδηγούν Toyota Corolla. Επικράτησε ο Δημήτριος Νάσιος και, μοιραία, η δεύτερη θέση κατέληξε στον Ανδρέα Κοκκότο.
Δυο ήταν οι συμμετοχές και στην κατηγορία Α, όπου ο Θεόδωρος Σταφύλας των Subamaniacs με Subaru Impreza STi κέρδισε τον Αθανάσιο Κουτρούμπα της ΑΛΑ Καρπενησίου με Ford Sierra. Και οι δυο τους πολύ σταθεροί σε χρόνους κατά τη διάρκεια των γύρων τους.

Results S1-3
Η κατηγορία S3 ήταν εκείνη με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό, υπό την έννοια ότι οι τέσσερις πρώτοι βρέθηκαν μέσα σε δυο δευτερόλεπτα στο συνολικό χρόνο. Νικητής ήταν ο Χρήστος Θεοδώρου του TARMAC με Citroen ΑΧ, που επικράτησε κατά μόλις 165 χιλιοστά του Ρένου Παπαδάτου της ΦΙΛΜΠΑ με Peugeot 106. Τρίτος ήταν ο νικητής της Ζ, Χρέππας, με το ΑΧ του.
Στην S2 ο Γεώργιος Σικαλιάς έκανε ένα μοναχικό αγώνα, μην έχοντας κανένα να ανταγωνιστεί, και πήρε τη νίκη του με το Toyota MR2 του, για το ομώνυμο club. Αν και χωρίς αντίπαλο, οδήγησε όμορφα και γρήγορα.
Τέλος, η κατηγορία S1 έδωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, τον οποίο πέτυχε ο Αναστάσιος Χρυσόπουλος της ΦΙΛΜΠΑ με Mazda RX-8, κερδίζοντας το Χρήστο Γαλάνη της ΑΛΑ με Honda Type R, που τερμάτισε δεύτερος, αλλά και τον τρίτο Παναγιώτη Παρθένη της ΦΙΛΜΠΑ με Mitsubishi EVO 9, που έχασε τη δεύτερη θέση για 218 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Βαθμολογίες
Ας δούμε τώρα πώς διαμορφώθηκε η κατάσταση στις επιμέρους βαθμολογίες, μετά τον τέταρτο γύρο του GTCC. Ξεκινώντας κλασικά από την κατηγορία Z, στην πρώτη θέση έχουμε το Χρέπα με 75 βαθμούς, ακολουθούμενο από τον Γεωργοκώστα με 56 βαθμούς, ενώ πιο κάτω έχουμε τους Κουτρούλη (42 βαθμοί), Πασπαλιάρη (41 βαθμοί), Σαμψώνη (37 βαθμοί) και Κομποθανάση (35 βαθμοί).
Στο ντέρμπι της Ε η Καμαρωτάκη πήρε κεφάλι με 65 βαθμούς από τον Μίλη, που είναι δεύτερος με 64 βαθμούς και για την τρίτη θέση παλεύουν οι Χαχαλάς (42 βαθμοί), Μουτεσίδης (41 βαθμοί), Αθανασίου (33 βαθμοί) και Πλαστήρας (32 βαθμοί).
Στην κατηγορία Δ ο Μηλιαράκης προηγείται με 57 βαθμούς του Παπαμώρου, που έχει 54 βαθμούς, ενώ ο Καπετανάκης είναι στην Τρίτη θέση με 32 βαθμούς και ο Γεωργόπουλος έχει 30 βαθμούς.
Με 40 βαθμούς ο Ζάννος βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατηγορίας Γ και τον καταδιώκουν από κοντά ο Παπαδάκης με 37 βαθμούς, ο Γελαδάκης με 35 βαθμούς και ο Κοντογιάννης με 32 βαθμούς.
Για την κατηγορία Β δεν υπάρχει επίσημη βαθμολογία, αφού σε κανέναν αγώνα δε συμπληρώθηκαν οι απαιτούμενες συμμετοχές – πράγμα που συνέβη στον πρώτο αγώνα της Α, όπου ο Ευκαρπίδης προηγείται με 20 βαθμούς του Πάνια, που έχει 17 και του Δεκαβάλα, που έχει 15.
Στην κατηγορία S3 ο Θεοδώρου έχει 48 βαθμούς και ο Φλώρος τον ακολουθεί με 46 βαθμούς, ενώ στην τρίτη θέση ισοβαθμούν οι Μέντζος και Παπαδάτος με 37 βαθμούς και πίσω τους έχουμε τους Χρέπα και Φάσσα με 35 και 33 βαθμούς αντίστοιχα.
Στην κορυφή της S2 βρίσκεται ο Τζιβελέκης με 40 βαθμούς και πίσω του ο Τσιρώνης με 35 βαθμούς, ενώ για την Τρίτη θέση μάχονται οι Μηλιαράκης με 28 βαθμούς, Παπαδάκης με 22 βαθμούς και Σταυριανός με 20.
Στην S1 ο Μητσιάς έχει 40 βαθμούς, ο Πάνιας είναι δεύτερος με 32 βαθμούς και ο Χρυσόπουλος ακολουθεί με 20 βαθμούς, ενώ για την S0 ισχύει ό,τι και για την κατηγορία Β.
Τέλος στην Saloon προηγείται ο Τσιρώνης με 50 βαθμούς, τον καταδιώκει ο Μέντζος με 48 βαθμούς και στην τρίτη θέση έχουμε τον Μακρή με 39 βαθμούς.
Στο πρωτάθλημα πρωτοεμφανιζόμενων οδηγών ο Χαχαλάς προηγείται με 42 βαθμούς και τον ακολουθούν ο Πασπαλιάρης με 39,7 βαθμούς και ο Σαμψώνης με 29,8 βαθμούς.
Τέλος, για το πρωτάθλημα των clubs οι Overclockers έχουν πάρει κεφάλι με 160,3 βαθμούς, το TARMAC έπεται με 127,5 βαθμούς, το French Cup βρίσκεται τρίτο με 124,9 βαθμούς, ενώ έπεται το GTC με 102,1 βαθμούς.

Ξεκαθάρισμα
Μια ματιά στα προαναφερόμενα σου δίνει να καταλάβεις ότι οι επόμενοι αγώνες θα ξεκαθαρίσουν πολλά για τους τίτλους σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Οπότε, στον επόμενο και προτελευταίο αγώνας στα Μέγαρα στις 29-30 Οκτωβρίου, οι μάχες αναμένονται ακόμα πιο σκληρές – αν παραβρεθείς, θα το ευχαριστηθείς σίγουρα!