Mini Drift Maniax
Ο πρώτος αγώνας γνωριμίας του Mini ManiaX στη πίστα Kitto είναι γεγονός και προσέλκυσε όλων των ειδών driftάδες, έτοιμους να δείξουν τις ικανότητες τους στην πλαγιολίσθηση.
κείμενο του Γιώργου Αναγνωστάκη
Blog me...
Τι είναι αυτό το Mini ManiaX? Είναι ένα blog που ασχολείται με όλους τους τύπους τηλεκατευθυνόμενου μοντελισμού, αλλά δίνει βάση στις μικρότερες κλίμακες, όπως τα mini-z. Στις σελίδες του θα βρεις πολλές πληροφορίες για τα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς, ανακοινώσεις αγώνων και αγγελίες. Καθώς είμαστε friends στο FB, έπεσε στο μάτι μου η ανακοίνωση του συγκεκριμένου αγώνα και είπα να τον παρακολουθήσουμε από κοντά, μιας και είναι μέσα στην Αθήνα, και μάλιστα να πάρω μέρος.
The course
Μετά την ανακοίνωση του αγώνα, το Mini ManiaX ανάρτησε την συγκεκριμένη διαδρομή, που θα ακολουθούσαν οι διαγωνιζόμενοι, και τα συγκεκριμένα clipping points (cp) που θα πρέπει να πάρουν. Εφόσον γνωστοποιήθηκε πολύ νωρίς ο αγώνας, ο οποιοσδήποτε μπορούσε να πάει στην πίστα, να μελετήσει την διαδρομή και να κάνει εξάσκηση. Έτσι έκανα κι εγώ. Ανέβηκα στην Μεταμόρφωση 2-3 φορές να δοκιμάσω την πίστα και να κάνω τις οποιεσδήποτε αλλαγές και τροποποιήσεις. Στο σημείο των cp τοποθετήθηκαν μαύρες λωρίδες με αριθμούς που συμβόλιζαν τους βαθμούς, ανάλογα με το πού θα περνούσες... Αυστηρά απαγορευόταν να πατήσεις και να καβαλήσεις τα curbs. Όλα κατανοητά μέχρι εδώ. Πάμε να δούμε τι έγινε την μέρα του αγώνα.
Sun-day, Drift-day
Η προσέλευση του κόσμου άρχισε από πολύ νωρίς, παρόλο που ο αγώνας ξεκίναγε στις 5:30. Άλλοι για να πιάσουν καλές θέσεις και άλλοι για να κάνουν μια τελευταία προπόνηση. Αφού λοιπόν όλοι δήλωσαν συμμετοχή στη γραμματεία και πήραν νουμεράκι, ήρθε η ώρα όλα τα αμαξάκια να στηθούν στον πάγκο για μια σύντομη φωτογράφηση. Η αλήθεια είναι ότι καιρό είχαμε να δούμε τόσα driftάκια μαζεμένα, από τον αγώνα Gymkhana. Μεταξύ άλλων η ομάδα Drift Zoku (της οποίας είμαι και εγώ ενεργό μέλος) ήταν αυτοί που έδωσαν δυναμικά το παρόν στη διοργάνωση. Μετά από ένα σύντομο αλλά περιεκτικό briefing από τον Αλέξη Κοσμίδη, ο αγώνας ήταν έτοιμος να ξεκινήσει. Η διαδικασία έγινε ως εξής: κάθε αυτοκίνητο θα ξεκινούσε μόνο του, κάνοντας ένα γύρο προθέρμανσης και τρεις βαθμολογημένους. Η κατάταξη θα όριζε ύστερα τα ζευγάρια για τις "μονομαχίες" των οδηγών στα διπλά περάσματα. Οι προπονήσεις των προηγούμενων ημερών απέδωσαν καρπούς, μιας και τα περισσότερα αυτοκίνητα πέρναγαν από κορυφή σε κορυφή με μεγάλη ευκολία στα solo περάσματα. Σειρά είχαν οι ένας προς έναν μάχες των οδηγών. Το να μην γίνουν επαφές και χτυπήματα ήταν αδύνατο. Ωστόσο κανένα από αυτά δεν τιμωρήθηκε, εφόσον δεν επηρέαζαν το αποτέλεσμα. Ύστερα από μια ώρα θεάματος που προσέφεραν οι οδηγοί, ήρθε η ώρα του μικρού τελικού, μεταξύ εμού (με HPI Sprint 2) και του Νίκου Γεωργιάδη (με HPI RS4) με νικητή το δεύτερο και αμέσως μετά του μεγάλου τελικού μεταξύ του Αποστολόπουλου Φάνη (με Yokomo) και του Σπηλιώτη Γιώργου (με HPI Sprint 2) και νικητή τον Φάνη. Μετά από τις τελευταίες μάχες, το βάθρο κατάφεραν να κατακτήσουν οι εξής:
1ος: Αποστολόπουλος Φάνης, 2ος: Σπηλιώτης Γιώργος, 3ος: Γεωργιάδης Νίκος.
Δώρα δεν πήραν όμως μόνο οι νικητές, αλλά όλοι οι αγωνιζόμενοι - μια προσφορά των χορηγών του αγώνα: η Εταιρία Ruberkon δώρισε αναμνηστικά καπέλα, μπλούζες και χρωματιστά spray. Το κατάστημα Heliland προσέφερε εκπτωτικά κουπόνια και το δώρο του 1ου νικητή, ένα rtr σκαφάκι. Το κατάστημα Model RC προσέφερε έναν εξομοιωτή πτήσης για το 2ο νικητή του αγώνα. Επίσης το κατάστημα rcXtreme χάρισε μία τετράδα ζαντολάστιχα drift στον 3ο οδηγό του βάθρου.
Το ρεζουμέ
Παράπονα και ενστάσεις σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του αγώνα ασφαλώς και υπήρξαν, δεν ήταν όμως ικανές να δημιουργήσουν πρόβλημα χάρη στην πολύ καλή διάθεση των διαγωνιζομένων. Ας μην ξεχνάμε πως αυτοί είναι που καθορίζουν την επιτυχία ενός αγώνα. Βαθμολογώντας μάλιστα από το 0 έως το 10 τη διοργάνωση, το mini maniaX συγκέντρωσε μέσο όρο 7.3 βαθμούς, καθόλου άσχημα για αρχή θα λέγαμε. Ένα μεγάλο μπράβο στην διοργάνωση και περιμένουμε με αγωνία τον επόμενο αγώνα να περάσουμε σούπερ και να ντριφτάρουμε χωρίς έλεος.