Audi TT 367 PS

Εικόνα burnout
Burn Out Team 13 Δεκ 2011

Χωρίς να προκαλεί κάνει τις βόλτες του και καμαρώνει, όταν όμως η στιγμή το προστάζει πατάει το γκάζι χωρίς να διστάζει

Κείμενο του Δημήτρη Παρασκευόπουλου

Σίγουρα το λευκό cabrio σε βοηθά να βγάλεις για φαγητό μερικές ξανθιές πελάτισσες του Φουστάνου. Αν είσαι καλός στο μπλα-μπλα και σου προτείνει να ανέβεις πάνω όταν τη γυρίσεις στο σπίτι θα κάνεις ότι χρειάζεται για να εκπροσωπήσεις στο έπακρον το αντρικό φύλλο. Όταν όμως τελειώσεις με αυτά και την κάνεις με ελαφρά βγαίνεις πάλι για βόλτα, αφού έχεις τα προσόντα, μπορείς να στρίψεις ή να κάνεις και κόντρα. Ναι, σίγουρα δεν είναι ο ορισμός του αυτοκινήτου για όλα τα τερέν είναι όμως σίγουρα μια σωστή επιλογή αν θέλεις να εντυπωσιάζεις τους άσχετους και να ψαρώνεις τους σχετικούς... αν είσαι μάγκας όμως.

Give me more
O 2.0 λίτρων Turbo κινητήρας του Audi TT Roadster, αποδίδει 210 PS κι εγγυάται ανώτερες sport επιδόσεις. Σίγουρα όμως με μερικά χαστούκια θα πάρει τα πάνω του. αυτό που τον έχει κάνει τόσο δημοφιλή είναι το μεγάλο φάσμα λειτουργίας του ξυπνώντας από πολύ χαμηλές στροφές. Είναι ικανός να περάσει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από 6,6 sec. Βεβαίως τα νούμερα πέφτουν κι άλλο στην τετρακίνητη έκδοση και με το κιβώτιο S Tronic να έχει το πρωταγωνιστικό ρόλο. Στη δική μας περίπτωση το μοτέρ έχει παραμείνει κλειστό επεμβαίνοντας μόνο στα περιφερικά. Αρχικά αγοράστηκε ένα turbo kit k04 το οποίο αντικατέστησε το μαμά, με μια πατέντα και χειροποίητο πλακάκι από το Σπύρο ώστε να φουσκώνει από χαμηλά. Η συνταγή υποχρεωτικά ήθελε εισαγωγή και η λύση ήρθε από την Injen με τα παρελκόμενα βεβαίως, η οποία καμαρώνει με το που ανοίξεις το καπό. Με περισσότερο αέρα και υπερσυμπίεση σίγουρα θα χρειαζόταν και extra καύσιμο, για αυτό το λόγο αντικαταστάθηκε η μαμά τρόμπα βενζίνης με μια APR, η οποία συνεργάζεται άψογα με τα μπεκ από το μεγαλύτερο αδελφό των 3,2 lt. Οικογενειακή υπόθεση και αυτή του intercooler όμως αυτή τη φορά τα πράγματα είναι από S3, με μεγαλύτερες διαστάσεις για ελευθερία κινήσεων και ροής. Ο Γιώργος Κούνης έφτιαξε με τα χεράκια του μια εξάτμιση 80mm και την έστειλε στο μαγαζί του Σπύρου για να την τοποθετήσει. Με το πρόγραμμα της Power Logic το λευκό TT  έφτασε τα 367 PS με 1,6bar πίεση. Σίγουρα δε θα γίνει ο Βασιλιάς της κόντρας όμως οι επιδόσεις του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές.

The Point
Ανεβάζοντας τις επιδόσεις δε θα μπορούσε ο ιδιοκτήτης να μην αναβαθμίσει τον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων. Ας ξεκινήσουμε από τα αμορτισέρ της Bilstein και πιο συγκεκριμένα οι PSS10 που αποτελούν ένα σπάνιο κομμάτι για αυτοκίνητο με βολτίσιες καταβολές. Είναι ρυθμιζόμενες και μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε καταβόθρα στροφών. Το αμάξωμα δε χαμηλώνει υπερβολικά έτσι ώστε να χάσει την χρηστικότητα του και μπορεί άνετα πλέον να πατάει το γκάζι στο τέρμα όταν βλέπει στροφή. Τα φρένα του είναι από τα ζηλευτά parts αφού όπως εύκολα θα διακρίνετε στις photos, η Porsche έστειλε 2 εξαπίστονες δαγκάνες για να τσακώνουν τους δίσκους των 330mm, ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί τετραπίστονες με ανάλογους δίσκους και πάλι από τη γερμανική εταιρία. Μη φανταστείτε ότι το αυτοκίνητο έχει αλλάξει τόσο τον χαρακτήρα του και η φιλενάδα στη θέση του συνοδηγού θα ξενερώσει, είναι τόσο σκληρό ώστε να της αρέσει και να θέλει... κι άλλο.  Για να αλλάξει λίγο στην όψη και να ελκύει τα βλέμματα τοποθετήθηκαν οι προφυλακτήρες και πάλι από το 3,2 με τις διπλές εξατμίσεις πίσω να κάνουν το lo-co βραζιλιάνικο. Μια σοβαρή επιλογή, αφού το κυριλέ style έχει παραμείνει και μάλιστα μας αρέσει αρκετά.   

Walking down the streets
Όταν έχει πέσει ο  ήλιος και η οροφή είναι ανοιχτή, ότι κάτσει δίπλα σου στο φανάρι και σε προκαλέσει απλώς το περιφρονείς και συνεχίζεις τη βόλτα σου όσο σβέλτα έχεις όρεξη. Δεν είναι ένα αυτοκίνητο που του αρέσει να τσακώνεται χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα πέσει στη μάχη αν οι περιστάσεις το απαιτούν. Τα 3675 PS είναι ικανά να αφήσουν αρκετούς πίσω στο φανάρι, αλλά και συνολικά με τις αναρτήσεις του και τα φρένα του και με τον κατάλληλο οδηγό πίσω από το τιμόνι μπορεί να πετάξει το σακάκι του, να φορέσει το full face και ξυλοκοπήσει τα πάντα σε στριφτερό περιβάλλον. Είναι δηλαδή ένα τσακαλάκι που μεγάλωσε μέσα στην χλιδή και τα πλούτη αλλά σε μια γειτονιά κακόφημη κι έπρεπε να μάθει να αντιμετωπίζει τα αλάνια όπως τους αξίζει.


Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΙΣΧΥΣ & ΡΟΠΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ
367 PS @ 6792 rpm / 44 kgm @ 3098 rpm

ΙΣΧΥΣ & ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ
210.9 PS 6.000 @ rpm / 35.7 kgm @ 4.200  rpm  
 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
1.984 cc, 16βαλβιδος, turbo kit k04, κιτ εισαγωγής Injen, τρόμπα βενζίνης APR, μεγαλύτερα μπεκ από ΤΤ 3,2 , intercooler kit απο s3, χειροποίητη ολόσωμη εξάτμιση   

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Stock

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Αμορτισέρ Bilstein ρυθμιζόμενα PSS10

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός εξαπίστονες δαγκάνες Porsche, πίσω τετραπίστονες Porsche, σωληνάκια υψηλής πίεσης

ΤΡΟΧΟΙ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Stock

EXTERIOR
Εμπρός και πίσω προφυλακτήρες από ΤΤ 3,2

INTERIOR
Καραstock

ICE
Της μάνας του...

Powered By
Bouhagiar Power Services
Εθνικης παλαιοκαστριτσας 45, σολαρι
http://www.psb.gr
Τηλ: 26610 33245