BMW E30 V8 Drift Spec
Όταν περνά από τη γειτονιά οι μανάδες μαζεύουν τα πιτσιρίκια και τους κλείνουν τα μάτια, για να μην αντικρίσουν κάτι τόσο κακό κι άγριο που μπορεί να τους δημιουργήσει ψυχικά τραύματα.
Κείμενο του Δημήτρη Παρασκευόπουλου
Βράδυ καλοκαιριού και οι δρόμοι στην Αθήνα είναι έρημοι με τα κίτρινα φώτα να βάφουν την γυαλιστερή άσφαλτο. Ένα τσιγάρο στην άκρη του δρόμου μόλις έσβησε κι ένας μπάσος οχτακύλινδρος ήχος ακούγεται από μακριά. Καθώς πλησιάζει τα ουρλιαχτά από τα πίσω ελαστικά αναστατώνουν τα περιστέρια μπροστά από τη Βουλή κι οι καπνοί γεμίζουν το δρόμο. Στρίβει δεξιά, οι φαρδιές ροδιές μένουν πίσω σαν άχρηστα αποδεικτικά στοιχεία κι ο αλήτηz συνεχίζει. Καπνιστός και φωνακλάς προκαλεί τους πάντες για κόντρα, με σβησμένα τα φώτα, όμως όλοι κάνουν την κότα. Δε θέλει ευθείες, εκεί λέει ανοίγουν οι κυρίες, κι αφού το αυτοκίνητο βγήκε από το χτες, οι μάγκες τα βάζουν στις στροφές. Θέλει να καταλήξει στο βουνό, όμως θέλει παρέα, για περάσματα μοιραία κι αισθήματα αμοιβαία. Εμπιστοσύνη θέλει να δώσει και να πάρει, όποιος έχει @@ θα του κάνει τη χάρη. Έχει φτάσει ψηλά, στης Κηφισίας το «Δέλτα» και μπαίνει σκέτα νέτα, όταν φύγει ο κώλος αρχίζει να ζει, έτσι θέλει λέει τη ζωή. Διασκεδαστική κι επικίνδυνη μόνο για ψύχραιμους παίχτες όχι λωποδύτες και κλέφτες αυτούς που λέμε ψεύτες. Με το γκάζι στο τέρμα φτάνει στην γνωστή ταμπέλα, του Διονύσου και κάνει δεξιά. Στην άκρη του δρόμου σταματημένα αγρίμια έτοιμα να μπουν στη μάχη. Καινούρια, παλιά, λεφτάδες και μεροκαματιάρηδες όλοι πιστοί στο ραντεβού τους με την αδρεναλίνη. Έτσι όσο οι μπάτσοι κυνηγούν τους κοντράκηδες στα στέκια, στο βουνό της Αθήνας διαδραματίζονται σκηνικά εξωφρενικά και μάλιστα για λίγους. Η συγκίνηση που προκαλεί το χείλος του γκρεμού όταν φλερτάρει με την πίσω ρόδα δε συγκρίνετε με τίποτα, με καμία ευθεία και καμία πίστα. Ο δρόμος λένε είναι για τους μάγκες αφού η επικινδυνότητα είναι αυτό που ψάχνουν οι περισσότεροι. Το σκοτεινό βουνό με τις σφιχτές στροφές είναι το ιδανικό περιβάλλον για το BMW της παρουσίασης. Όποιος έχει τρίχες στα χέρια και πιστεύει ότι είναι αρκετά άντρας ας ακολουθήσει.
Solution for Power
Ο τετράλιτρος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί, από 740 του 92, πλέον είναι ικανός για οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί το διψασμένο για γκάζι μυαλό του ιδιοκτήτη. Η αύξηση της ιπποδύναμης έγινε μόνο και μόνο με την αντικατάσταση του μοτέρ έτσι χωρίς κόπο άγγιξε τα 285 PS, νούμερο που οι περισσότεροι κινητήρες θέλουν ένα σκασμό after market parts για να το πλησιάσουν. Η ουσία όμως του συγκεκριμένου μοτέρ δεν είναι στην ιπποδύναμη αλλά στη ροπή, αφού οι 8 κύλινδροι αποδίδουν πάνω από 40 κιλά ροπής και μάλιστα από πολύ χαμηλά. Ο Δημήτρης Πλουμιστός ανέλαβε το project κι επενέβει στα σημεία για να ξυπνήσει το τέρας και να το βελτιώσει σε θέματα αξιοπιστίας. Το BMW της παρουσίασης έχει drift διαθέσεις, έτσι ο συμπλέκτης θα δούλευε υπερορίες και για να μην γίνει καμία στραβή, έγινε κατασκευή και τοποθέτησαν ένα εξάφτερο δίσκο της Sacks για να σταλεί το πατινάρισμα από εκεί που ήρθε. Με μια χειροποίητη εξάτμιση κι ένα πρόγραμμα ανέβηκε η ιπποδύναμη λίγο πάνω από τα 300 PS έτσι το κεφαλαίο μοτέρ και δύναμη έκλεισε για αρκετό καιρό.
Out of traction control
Στο κομμάτι της ανάρτησης έχει δοθεί η αντίστοιχη προσοχή και η διάσημη Bilstein δε θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα με τα προϊόντα. Έτσι έχουν σταλεί στο μάστορα για να έρθουν στα μέτρα του οδηγού, 4 αμορτισέρ της γερμανικής εταιρείας για να γίνουν coiloverάτα και να ρυθμίζουν τα πάντα. Αφού η πίστα του είναι στο βουνό και φίλο έχει τον γκρεμό η τοποθέτηση κλουβιού κρίθηκε απαραίτητη. Όχι δεν έβαλε κλουβί για παπαγάλο, αλλά ένα χειροποίητο roll cage το όποιο όχι μόνο τον προστατεύει αλλά προσφέρει στην ακαμψία του αμαξώματος που στην προκείμενη περίπτωση κρίνεται απαραίτητη. Βεβαίως έχει γίνει και μια πατέντα στα τιμόνια του έτσι ώστε να κόβουν αρκετά και να ξεχάσει την αίσθηση του τετακέ. Τα φρένα του είναι από Μ3 Ε30 ενώ αφού έχει drift προσανατολισμούς έχει και υδραυλικό χειρόφρενο, για να ξεκινά η πλαγιολίσθηση κατά βούληση. Σε συνδυασμό με το μπλοκέ διαφορικό από Μ3 που τοποθετήθηκε, ο Πλουμιστός κατάφερε να φτιάξει ένα σύνολο που θα τα κάνει όλα. Μπορεί να παίξει μπάλα σε όλα τα τερέν με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και αυτό είναι το ζητούμενο για έναν οδηγό του δρόμου, να μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τι προκλήσεις χωρίς ενδοιασμούς.
Visual Senses
Ουσιαστικά δεν έχουν πέσει πάνω του χιλιάδες Euros για αυτό και δε «γυαλίζει» όμως σίγουρα τραβάει το μάτι σου. Τα πίσω φτερά έχουν ανοιχτές ουλές από τα λινά δείχνοντας στον αντίπαλο ότι ο οδηγός δεν κωλώνει πουθενά και πάνω από όλα ότι δε λείπατε το αυτοκίνητο. Καθώς Το Burn Out γεννήθηκε στους δρόμους γουστάρει τα street legal αυτοκίνητα και περισσότερο από όλα γουστάρει τους οδηγούς και ιδιοκτήτες που χαίρονται τα οχήματά τους ακόμα κι αν αυτό είναι πέρα από τα όρια του νόμου. Άλλωστε ένας σοφός άντρας έχει πει ότι τα όρια υπάρχουν για αν τα ξεπερνάμε και σίγουρα από τις σελίδες μας έχουν περάσει αρκετές φορές θέματα εκτός ορίων.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
3982 cc, 8κυλινδρος, 32βάλβιδος, Κατασκευή ψυγείο λαδιού, Χειροποίητη εξάτμιση, πρόγραμμα στο μαμά εγκέφαλο
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Δίσκος εξάφτερος Sacks
Μπλοκέ διαφορικό από Μ3 σφιγμένο
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Αναρτήσεις bilstein coilover, Πατέντα στα τιμόνια, χειροποίητο roll cage,
ΦΡΕΝΑ
Από Ε30 Μ3, Υδραυλικό χειρόφρενο
ΤΡΟΧΟΙ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζάντες OZ διαιρούμενες
EXTERIOR
Χειροποίητα πολυεστερικά φουσκώματα
INTERIOR
ICE
Τριμμένο για το Freddo
Burn me
Ο Έλβις πρέπει να σας πούμε ότι είναι μέγιστος χαβαλές και το φωνάζει καθημερινά, για αυτό άλλωστε κι έφτιαξε το εν λόγο αυτοκίνητο για να κάνει την πλακά του με την παρέα του και να μη λείπατε τίποτα. Εμείς τον ευχαριστούμε για την παραχώρηση του αυτοκινήτου και ελπίζουμε να το ξαναδούμε αφού πλέον μάθαμε ότι είναι στη φάση του τουρμπίζεται και καλλωπίζεται
Powered By
Ploumistos Motorsport
ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΠΙΣΣΑ 10, Ν.ΚΟΣΜΟΣ
ΤΗΛ: 210 9218556