Ανανέωση και νέες εκδόσεις για το Dodge Viper SRT 2015
Η Dodge αποκάλυψε επίσημα το νέο Viper SRT 2015, του οποίου η γκάμα αποκτά νέα έκδοση, αλλά και δύο εκδοχές εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής.
Εκτός από την επαναφορά του ονόματος «Dodge» στα Viper, στη νέα γκάμα του μοντέλου προέκυψε και η έκδοση GT που τοποθετείται μεταξύ του Viper και Viper GTS.
Ο εξοπλισμός της προέρχεται από το βασικό μοντέλο, με πρόσθετα στοιχεία μια ρυθμιζόμενη από τον οδηγό ανάρτηση και ESP με πέντε προγράμματα λειτουργίας. Επιπλέον, το Viper GT διαθέτει επενδύσεις στην καμπίνα σε συνδυασμό δέρματος νάπα και αλκαντάρα με ειδική ραφή.
Για όλους όσοι ενδιαφέρονται για κάτι πιο ακραίο, υπάρχει το Viper TA 2.0 Special Edition που βασίζεται στο Viper SRT Time Attack και διαθέτει νέα αεροδυναμικό πακέτο με πλαϊνά εμπρός κάναρντ, ανθρακονηματινα εμπρός πλαϊνά σπλίτερ και μια μεγάλη πτέρυγα πίσω. Όλα για τη δημιουργία επιπλέον κάθετης αεροδυναμική πίεσης.
Το Viper TA 2.0 Special Edition διαθέτει ακόμη αγωνιστικά ρυθμισμένη ανάρτηση, ανθρακονημάτινο Χ-brace, φρένα της Brembo και ζάντες Sidewinder II με λάστιχα P Zero Corsa.
Τα υπόλοιπα στοιχεία του εξοπλισμού της 2.0 Special Edition περιλαμβάνουν αγωνιστικά μπάκετ της Sabelt με πορτοκαλί ραφές. Βέβαια, η παραγωγή αυτής της έκδοσης περιορίζεται σε μόλις 96 κομμάτια που θα διατίθενται αποκλειστικά σε τρία χρώματα: Competition Blue, Y orange και Venom Black.
Η επόμενη έκδοση ακούει στο όνομα Viper GTS Ceramic Blue Edition και διαθέτει ένα μοναδικό αμάξωμα βαμμένο σε Ceramic Blue με μαύρες ρίγες και ζάντες της Rattler φινιρισμένες σε Black Vapor χρώμιο. Διαθέτει ακόμη μπούκες εξάτμισης σε σατινέ μαύρο χρώμα, πορτάκι για την τάπα βενζίνης σε Ceramic Blue, πορτοκαλί δαγκάνες φρένων και ανθρακονημάτινο διακοσμητικό επίγραμμα πίσω.
Η καμπίνα του Viper GTS Ceramic Blue Edition είναι ντυμένη με δέρμα νάπα και αλκαντάρα με ασημί ραφές, με την καμπίνα να έχει ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις και σήματα «GTS».
Η παραγωγή του Viper GTS Ceramic Blue Edition θα είναι επίσης περιορισμένη, φτάνοντας μόλις τα 40 αυτοκίνητα.
Παράλληλα όμως με τις ελαφρές μηχανολογικές επεμβάσεις, τις αεροδυναμικές προσθήκες και τις κοσμητικές αλλαγές, το 8,4λιτρο μοτέρ V10 του Viper SRT αναβαθμίστηκε ελαφρά κατά 4 PS και πλέον έφτασε τους 654 PS και τα 82,8 kgm, Συνδυάζεται δε με το υφιστάμενο 6άρι χειροκίνητο σασμάν που αναβαθμίστηκε επίσης σε κλιμάκωση για να πετύχει καλύτερα νούμερα οικονομίας στην εθνική.
[Πηγή Dodge]