Mercedes-Benz E500 με 550 PS από τη VÄTH
Η βελτίωση ενός πισωκίνητου αυτοκινήτου με έναν 4,7λιτρο τουρμπάτο V8 κάτω από καπό έχει οπωσδήποτε μεγάλο ενδιαφέρον. Ειδικά όταν το τελικό αποτέλεσμα ανεβαίνει από τους 408 στους 550 PS και από τα 61,2 στα άκρως εντυπωσιακά 84,6 kgm. Η επιπλέον ισχύς θα σας κοστίζει €10.591 και θα έχετε τη χαρά να δείτε τη βελόνα του κοντέρ να καβαλάει τα 300 km/h.
Για ακόμη €4.629, ο κάτοχος της E500 θα τοποθετήσει εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι με τέσσερις οβάλ μπούκες να ξεπροβάλλουν από τον aftermarket ανθρακονημάτινο διαχύτη με τα πτερύγια και τα πλευρικά μαρσπιέ. Για άλλα €1.166 τοποθετείς custom φρένα με δίσκους των 390 mm και για ακόμα €5.355 βάζεις και 6πίστονες δαγκάνες εμπρός.
Η βελτιωμένη E500 της VÄTH πατά σε σφυρήλατες ζάντες των 20”, ντυμένες με λάστιχα 255/30 R20 εμπρός και 295/25 R20 πίσω. Η τελική πινελιά του Γερμανού βελτιωτή στοιχίζει €1.761 και σου τοποθετεί ένα ανθρακονημάτινο πτερύγιο-χείλος εκφυγής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Η VÄTH δεν έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες της καμπίνας, αλλά κατά τα λεγόμενά της διαθέτει αλουμινένια πεντάλ, πιο σπορ τιμόνι, ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις στο σαλόνι και ουρανό ντυμένο με Alcantara.
Τώρα θα μου πείτε με €22.696 συν τα λιμά για να σενιάρεις το σαλόνι θα φτάσεις τα 25 χιλιάρικα, οπότε γιατί να μην αγοράσεις την AMG E 63 S. Μα διότι είναι… 4MATIC ήτοι τετρακίνητη και κοστίζει €166.650. Ενώ με 105.100 που έχει η στάνταρ Ε500 και άλλες €25.000 για το τιμολόγιο της VÄTH φτάνεις στα 130 χιλιάρικα. Τώρα για τα 35 άλογα που υπολείπεται της AMG, πείτε πως είναι οι απώλειες της τετρακίνησης.
[Πηγή VÄTH]