Πάνω από 250 PS τα GT86/BRZ της GL Racing
Τα Toyota GT86 και Subaru BRZ αποτελούν υπέροχα αυτοκίνητα για τον οδηγό, παρά τη σχετική ένδειά τους σε ισχύ, ατμοσφαιρικά μεσαίου κυβισμού, γαρ. Για όποιον λοιπόν θα ήθελε το κάτι παραπάνω σε άλογα, τη λύση δίνει η GL Racing.
Σε αυτή την περίπτωση, τα πράγματα δεν είναι το ίδιο περίπλοκα όπως αν είχες να βελτιώσεις ένα μοτέρ τούρμπο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, όπως για παράδειγμα ένα STI σε Φάση 2. Οι ιδιοκτήτες του ιαπωνικού κουπέ θα ήθελαν κάτι περισσότερο σε ισχύ διότι, ενώ τα GT86/ BRZ είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικά στο δυναμικό επίπεδο, με όρους καθαρής απόδοσης τίθεται ένα ερωτηματικό.
Η GL Racing, από τη μεριά της, είναι ένα βελτιωτής γνωστός για το tuning πάνω σε Mitsubishi Lancer Evolution και στη συνέχεια για τις δημιουργίες της σε άλλα γιαπωνέζικα θηρία, όπως για παράδειγμα το Nissan GT-R.
Για τα GT86/ BRZ, η GL Racing χρησιμοποίησε ένα κιτ κομπρέσορα HKS V2 Step 1 που θέλει να είναι «soft» και που δεν απαιτεί ιδιαίτερες τροποποιήσεις, καθώς παραμένουν τα στοκ μπεκ. Επίσης τοποθετήθηκε μια πλήρης γραμμή εξάτμισης, με σπορ πολλαπλή και καταλύτη.
Ύστερα από αυτές τις επεμβάσεις, τα στοκ αυτοκίνητα από τους 200 ανέβηκαν στους 257 PS, ενώ στη μέγιστη ροπή από τα 20,8 στα 30,0 kgm. Ένα κέρδος που παραμένει εύλογο, αν και το άγνωστο στην υπόθεση είναι η αξιοπιστία, παρόλο που το μοτέρ a priori αντέχει τέτοιου είδους βελτίωση.
[Πηγή GL Racing]