Porsche 911 GTS

Η έκδοση GTS είναι πλέον γεγονός και για τις Porsche 911 (991), οι οποίες τοποθετούνται ανάμεσα στις Carrera S και τη GT3 σε τιμή και φιλοσοφία.
Μετά τις Boxster και Cayman και η σημερινή 911 (991) αποκτά έκδοση GTS με αυξημένη ισχύ, πλούσιο εξοπλισμό και σπορ πινελιές, η οποία διατίθεται και ως Cabriolet και με τετρακίνηση.
 
Το πρώτο μοντέλο που δέχτηκε το πακέτο επεμβάσεων GTS της Porsche ήταν η προηγούμενη 911 (997). Όπως και τότε έτσι και σήμερα η 911 GTS διατίθεται και ως πισωκίνητη (Carrera 2) και ως τετρακίνητη (Carrera 4), με χειροκίνητο κιβώτιο στον βασικό εξοπλισμό της και ως έξτρα το 7άρι διπλού συμπλέκτη PDK. Η διαφορά είναι ότι πλέον συνδυάζεται και με το αμάξωμα της 911 Cabriolet, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό πιθανών συνδυασμών αμαξώματος και μετάδοσης σε οκτώ.
 
Στο πίσω μέρος κάθε νέας 911 GTS βρίσκεται ο επίπεδος 6κύλινδρος 3,8 λίτρων της Carrera S, ο οποίος όμως σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 430 PS, αντί για 400. Ουσιαστικά πρόκειται για το πακέτο Χ51 Powerkit που ήταν ήδη διαθέσιμο με επιπλέον χρέωση στις Carrera S και περιλαμβάνει διαφορετικές κεφαλές για τον boxer, νέους εκκεντροφόρους, βελτιωμένη εισαγωγή με μεταβλητούς αυλούς, πιο ελεύθερη εξάτμιση και φυσικά διαφορετικό πρόγραμμα στην ECU. Η πισωκίνητη 911 Carrera GTS με το PDK χρειάζεται 4,0'' για το 0-100 km/h ως κουπέ και 4,2'' ως Cabriolet, ενώ η τελική όλων των εκδόσεων ξεπερνά τα 300 km/h.